سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه طراحی یک تی شرت

نظر

طراحی و چاپ تی شرت: 

طرحی انتخاب کنید

برای بسیاری از ما، تی شرت های مورد علاقه ما راهی برای بیان شخصیت ما هستند. (و برای دیگران ، آنها تبلیغات رایگان هستند!) اما چگونه می توان یک تی شرت طراحی کرد؟

تی شرت کنایه آمیز

ما می دانیم که تی شرت های طنزآمیز داغ هستند، اما این برخی از موارد سطح بعدی است.
آیا ایده پیراهن های عجیب دارید و فکر می کنید دیگران نیز چنین احساسی خواهند داشت؟ آیا به دنبال وسیله ای برای ارتقاء کسب و کار خود یا کسب درآمد اضافی از طریق تجارت هستید؟ آیا می خواهید از یک رویداد خاص مانند تجمع خانوادگی یا مهمانی لیسانس یاد کنید؟
آیا می خواهید نحوه ایجاد یک تی شرت مناسب را بیاموزید؟
دلایل شما هرچه که باشد، اصول طراحی تی شرت یکسان است. این مهم است که شما با آنها چه می کنید.
در این راهنمای نهایی برای طراحی تی شرت، ما هر مرحله از مراحل طراحی را از ابتدای ایده تا تولید انبوه پیراهن شما بررسی می کنیم. مهم نیست که چقدر (یا چقدر کم) تجربه دارید، این نکات طراحی پیراهن هر آنچه را که باید بدانید به شما ارائه می دهد.


نحوه طراحی تی شرت در 7 مرحله:

  • دریابید که چرا به پیراهن نیاز دارید
  • بودجه خود را به مقدار تعیین کنید
  • گزینه های چاپ خود را بشناسید
  • چاپ صفحه نمایش
  • گرافیک وینیل
  • مستقیم به لباس
  • ایده طراحی خود را طوفان فکری کنید
  • انواع تی شرت
  • سبک و تصویر
  • تایپوگرافی
  • رنگ
  • چاپ تخصصی
  • طراح پیدا کنید
  • طرح خود را ارزیابی کنید
  • دریافت فایل های مناسب
  • یک چاپگر ضربه گیر پیدا کنید
چاپ عکس روی تیشرت

1- دلیل نیاز به پیراهن را مشخص کنید

صرف نظر از دلیل شما برای طراحی یک تی شرت، همیشه کمی مارک تجاری شامل آن می شود. اگر از تی شرت ها برای اهداف تبلیغاتی استفاده می کنید، برندسازی هدف اصلی شما است. حتی اگر کاملاً مد باشد، باز هم باید تم های تجاری ثابت را در همه محصولات خود ببافید. برای استفاده شخصی-مانند بزرگداشت یک رویداد، به عنوان مثال-می خواهید مطمئن شوید که طرح تی شرت شما به وضوح ارتباط دارد.
اگر قبلاً این کار را نکرده اید، لیستی از موضوعات، سبک ها و ویژگی های اصلی شخصیتی را که می خواهید مارک و پیراهن های شما به آنها منتقل شود بنویسید. آیا نام تجاری شما طنز است یا جدی؟ عصبانی یا محافظه کار؟ لوکس یا مقرون به صرفه؟ طراحی پیراهن متمرکز می تواند در یک نگاه به همه این سوالات پاسخ دهد.

طرح تی شرت با انتخاب رنگ متفاوت

نسخه پرنس آدام از Brewmaster چگونه است؟
به مثال بالا سریع نگاه کنید. در مورد شرکت Brewmasters چه چیزی به شما می گوید؟ برای شروع، آنها خود را زیاد جدی نمی گیرند، و سازهای چوبی سبک دم آوری سنتی تری را پیشنهاد می کنند که به طعم کلاسیک اشاره می کند. این اطلاعات زیادی از یک کارتون است.
برای به دست آوردن موثرترین طراحی، از ترجیحات شخصی خود دور شده و بیشتر بر داده های واقعی و قابل اندازه گیری تکیه کنید. مشتریان هدف شما چه کسانی هستند؟ آنها می خواهند با چه ویژگی های تجاری تجارت کنند؟
در اینجا چهار هدف وجود دارد که به شما کمک می کند روند طراحی تی شرت خود را راهنمایی کنید و به شما کمک کند بفهمید چرا به پیراهن احتیاج دارید و می خواهید آن را انجام دهید.


هدایای تبلیغاتی

تی شرت های شما چیزی است که به صورت رایگان هدیه می دهید تا نام تجاری خود را در ذهن مشتریان احتمالی نگه دارید.
این می تواند چیزی باشد که در کنوانسیون ها ، کنفرانس ها ، سایر رویدادهای تبلیغاتی یا حتی ترک کار در یک جلسه کاری ارائه می شود.
استفاده داخلی شرکت
کارمندان برای همبستگی، قدردانی یا حتی لباس شرکت پیراهن دریافت می کنند.
پیراهن رنگی
تی شرت Gomme
تی شرت جعبه کار
اهداف مشابه هدایای تبلیغاتی است زیرا نیاز شدیدی به مارک تجاری وجود دارد.

چاپ هودی و سوئیشرت

کالا

تی شرت های شما محصولی است که قصد فروش آن را دارید، بنابراین مطمئن شوید که سبک، بازاریابی و استراتژی تجاری را در نظر بگیرید.
تی شرت کوهستانی
کمی پیراهن عاشقانه تن کنید
پیراهن استریوسونیک
شما باید جای پیراهن خود را در بازار بفهمید، بنابراین تحقیقات خود را برای کشف سلیقه مشتریان خود در نظر بگیرید. سلیقه شخصی شما شروع خوبی است، اما وقتی صحبت از فروش به مردم می شود، داده های قابل اندازه گیری همیشه بر حدس و گمان غلبه می کند.

سوغات رویداد

رویدادهای خاص به سوغاتی های خاص نیاز دارند و تی شرت ها همیشه گزینه ای عالی هستند.
تی شرت چوب چوبی و گوزن
صرف نظر از کاربرد آنها، اکثر تی شرت ها به نوعی تبلیغاتی هستند. حتی اگر تی شرت ها را به عنوان کالا طراحی می کنید، لوگوی برند خود را درج کنید تا ناظران بدانند که پیراهن را اگر می خواهند چیزی مشابه داشته باشند. باید روی پیراهن حضوری قوی و حتی غالب داشته باشد.
از همان کیفیت طراحی و زیرکی که در تبلیغات بیلبورد استفاده می کنید استفاده کنید. تی شرت ها نه تنها لباس، هر بار که شخصی آنها را در مکان عمومی می پوشد ، به ویژه اگر صاحب آن پیراهن را دوست دارد و اغلب آن را می پوشد ، نوردهی می کنند.
پس از تعیین اهداف خود ، می توانید جنبه های مختلف طراحی تی شرت خود را در اولویت قرار دهید. به عنوان مثال ، مد ممکن است اولویت بالایی برای تی شرت های تجاری داشته باشد ، اما برای هدایای کارکنان نه. شما می خواهید طرح خود را به گونه ای تنظیم کنید که به بهترین شکل با نیازهای شما مطابقت داشته باشد.

2- بودجه و کمیت خود را مشخص کنید

شما مشتاق هستید که به طراحی واقعی تی شرت برسید. ما آن را دریافت می کنیم. اما اجازه دهید ابتدا برخی از جزئیات را حل کنیم تا بتوانید طراحی خود را بهتر متمرکز کنید: یعنی بودجه و مقدار خود. چقدر می توانید هزینه کنید و تعداد تی شرت های مورد نیاز بر طراحی شما تأثیر می گذارد.
به عنوان مثال، بودجه و کمیت به تعیین تعداد رنگ هایی که می توانید استفاده کنید کمک می کند. بسته به روش چاپ شما، رنگهای اضافی ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. اگر بودجه شما محدود است، یک راه خوب برای پس انداز حفظ رنگ ها است.
تعداد پیراهن های مورد نیاز شما نیز بر روش چاپ شما تأثیر می گذارد. برخی از روشها برای چاپ عمده ایده آل هستند. دیگران هزینه بیشتری برای هر پیراهن دارند و برای سفارشات کوچک بهتر است.
قبل از شروع به فکر طراحی یا چاپ ، بودجه و مقدار خود را متناسب با آن برنامه ریزی کنید.


3. گزینه های چاپ خود را بشناسید

وقتی به دنبال بهترین روش چاپ تی شرت برای خود هستید، موارد زیادی را باید در نظر بگیرید. هزینه، ظاهر، زمان تولید، مواد همه آنها مهم هستند. هرچه بیشتر در مورد هر روش بدانید، راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما مناسب است.

چاپ صفحه نمایش

این استاندارد طلایی برای چاپ تی شرت سفید است. چاپگر شما صفحه های اصلی طرح شما (یکی برای هر رنگ) می سازد تا بتوانید به صورت عمده چاپ کنید.

نحوه طراحی یک تی شرت: تصویر چاپ روی صفحه ابریشم
چاپ صفحه نمایش

مزایا: استاندارد قابل اعتماد برای چاپ. مقرون به صرفه و با کیفیت بالا. ایده آل برای سفارشات بزرگ بالای 20 سال.

چاپ حامد ارائه دهنده بهترین خدمات آنلاین چاپ شامل:

چاپ لیوان  . چاپ تیشرت . چاپ سنگ . چاپ پازل . چاپ کوسن . چاپ ساعت . چاپ کریستال .  چاپ تابلو فرش . چاپ بشقاب 

با بالاترین کیفیت چاپ و ارزان ترین قیمت در اسرع وقت آماده خدمت به شما عزیزان می باشد.